Bez Pointy

08.05.2014 16:35

Kniha Bez Pointy je mojou prvotinou a aj srdcovkou. Je to moja prvá oficiálna kniha, ktorú som vydala vďaka vydavateľstvu VIA BIBLIOTHECA, s.r.o. (www.viakniha.sk/) bez nároku na honorár.

 

Technické informácie:

  • Názov knihy: Bez Pointy
  • Autor: Denisa Kancírová
  • Počet strán: 166 strán
  • Väzba: brožovaná väzba
  • Jazyk: slovenský jazyk
  • ISBN: 978-80-89527-16-8
  • Rok vydania: 2012

Obsah:

Kniha sa skladá z 11 príbehov, ktoré sú zamerané na scifi, ale nájde sa tu aj akčná detektívka. Jeden príbeh bol vytváraný ako sloh na slovenský jazyk, kedy sa ma učiteľka pýtala, že či som to písala naozaj ja. Niektoré z príbehov som tvorila na príjimacie skúšky na VŠMU, kde nemali až taký úspech (keďže ma tam nezobrali, ale teraz to ani neľutujem). Jeden z príbehov som posielala do jednej súťaže a tri príbehy, ktoré na seba nadväzujú som stvorila len tak.

Obálka je je vytvorená z jednej mojej kresby a takisto sú v knihe mini ilustrácie v podobe mapky a znaku. 

Hoci sú to prvotiny a odvtedy som sa určite posunula ďalej, myslím, že sú dobre napísané a určite by som ich už nemenila, pretože by stratili tú iskru, ktorú majú. Keby som ich prepísala, už by z nich boli iné príbehy. Na tú etapu môjho písania sú akurát. Ako je pre mňa typické, nezaoberám sa prílišným opisovaním prostredia ani vzhľadu, skôr to nechávam na čitateľa a jeho predstavivosť.

 

Oficiálna ukážka: 

„Nebolo to úmyselne.... Mal som v úmysle to spraviť, keď som tam šiel, ale keď ona vyzerala tak....tak vystrašene.“ Ian sa zahľadel do zeme pred seba. Sám bol zo seba v šoku. Doteraz robil všetko tip top. Až doteraz.

„Ian, keď to zistia...“

„Povedal si, že nepovieš ani slovo, čo tu padne.“ Zdvihol zrak a upriamil ho na Roberta. Ten si sadol za stôl a hral sa s perom.

„Ja im nepoviem nič. Snáď si ale nemyslíš, že na to neprídu?“

„Trochu im to potrvá.“

„A čo potom?“ Nedostával žiadnu odpoveď. „Kde je?“

„Dolu v aute.“

Robert sa na neho neveriacky pozrel. „V aute? Ty sa nebojíš, že ju tam niekto nájde? Rozmýšľaj, chodia sem aj iní z firmy.“

„Varoval som ju. Vie, že u mňa je v bezpečí.“

„Zatiaľ. Nevieš dokedy.“

„Robert, pozri, pochybujem, že je nejako zvlášť nebezpečná.“

„Nebuď naivný! Odkedy rozhoduješ o tom, kto je nebezpečný?! Mimochodom, ani ty nevyzeráš, ako špičkový vrah. Naozaj si to nespravil iba kvôli jej strachu?“

„Mal som blok. To je všetko.“

„Tak dúfam, že ho nebudeš mávať často. Lebo čochvíľa budeš mŕtvy. A teraz čo?“

(príbeh Íen)

Kde sa dá kúpiť:

www.viakniha.sk/knihy/34-knihy-v-tlacenej-forme/61-proza/259-poviedky/bez-pointy.ht

www.martinus.sk/?uItem=143782

www.littera.sk/index.php?action=obchod&sub=show_id&id=48071

alterego.sk/kniha/bez-pointy

www.sirion.sk/kniha/bez-pointy-kancirova-denisa-208799.html

+ vyhľadávanie v google

 

Vopred ďakujem za zakúpenie a dúfam, že sa bude páčiť. Ak ma hocikde stretnete a budete chcieť autogram, neskutočne ma potešíte. ;) Príjemné čítanie.

 

 

 

Bez Pointy

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová