Kniha sa dostáva ďalej

22.02.2013 13:14

Niektorí si už mohli všimnúť, že som tu raz dávno niečo spomínala o mojej knihe. Neviem, koľkí z vás ju čítali a aj sa im páčila (predsa len, to je taká prvotina). Knihu som síce vydala, ale peniaze z toho nemám a je to skôr reklamný ťah alebo neviem, čo vlastne (:D). Pred časom sa dala objednať iba na stránke viakniha.sk/. Pred nedávnom sa stala úžasná vec (aspoň podľa mňa) a kniha sa dotsla aj do iných internetových kníhkupectiev, stačí ak si to hodíte do googlu. Ale ak by sa niekomu nechcelo hľadať, tak poradím, že medzi ne patrí aj Martinus, Heureka, Littera a iné. Možno budete k nej bližšie a dúfam, že sa do nej začítate a aspoň trochu sa zabavíte. Alebo dáte nejakú recenziu? :P

O čo v nej ide (lebo to sa pýta každý)- kniha je súborom príbehov, ktoré spolu nesúvisia. Sú zamerané zväčša na scifi, i keď sa tam nájdu aj rozprávajúce vrany či nájomný vrah, ktorý mi je stále sympatický aj s jeho psychológom (tento príbeh je najdlhší). Ešte by som mohla spomenúť vykrádanie banky, hranie jendešj rizikovej počítačovej hry.

Nachádzajú sa v nej aj tri príbehy, ktoré som napísala kvôli príjimačkám na VŠMU, ale im sa absolútne nepáčili (dedukujem to z minimálneho hodnotenia, aké mi dali :D). Ale tak, možno sa vám zapáčia. Aby ste to vedeli zhodnotiť sami, tak sú to Ali a Muco, A nakoniec sa to začalo odznova a Dopadlo to celkom inak.

Tak dúfam, že vás neodradí cena, dostupnosť alebo jeden príbeh, ktorý sa vám nebude páčiť (možno iné budú ;)) a prečítate si ju a poteší vás na duši. :)

Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová