Niečo medzi Plathelmintes a Stonkou

15.06.2013 17:18

Ach už samotný názov článku je bŕŕŕ. Teda pre niekoho to nič neznamená, ale pre mňa je to momentálne celý svet (:D). Ach tá milovaná biológia, teda pokiaľ ju nemusíte vedieť celú a ani neviete, čo sa v daných otázkach skrýva. Už nech je budúci piatok a ja budem voľná a bude ma zase trápiť moja finančná situácia (:D). Ale budem môcť čítať knihy a písať. Písať!!!!!! To už ani neviem ako vyzerá. Okrem "chatu" so spolužiačkou, kde sa sťažujeme a utešujeme.

Ale aj keď som ponorená do študijných materiálov, tak stále dokážem odpisovať na správy a vybavovať veci (čo sa týka vybavovania cez internet). Preto chcem dať do pozornosti súťaž o Naj blog/stránku 2012/2013, ktorá prebieha v dvoch fázach. Prvou je registrácia súťažných blogov, ktorá dnes o polnoci končí (už nemáte veľa času) a druhou je hlasovanie za súťažné blogy. To stíhate určite. ;)

Druhá súťaž, ktorá sa rozbehla práve dnes je, 2. ročník Duše pisálka, ktorá je venovaná poetom a ilustrátorom. Všetko o týchto akciách si prečítate na stránke časopisu Abdon. www.casopis-abdon.webnode.sk

 

Dúfam, že aspoň niekto sem chodí a aspoň niekto si čítal moje dávne príspevky. :) Nebojte, ak sa vám teda páčia moje príbehy, čoskoro som opäť v sedle. Veď Taras aj Anabela už zošediveli :D. Treba ich posunúť ďalej a mám v hlave aj ďalší príbeh, ktorý naozaj stojí za to. Len mať ten čas a chuť. Chuť je, ale ten čas.... :D Ale 21vého som FREE. :) Držte mi palce a tešte sa. :)

Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová