Nová rubrika - Moje knihy

08.05.2014 18:00

Dnes som sa rozhodla pridať túto rubriku na moju stránku aj z toho dôvodu, že už mám na konte dve oficiálne vydané knihy a treba sa s nimi trochu pochváliť. Aby ste sa o nich dozvedeli o niečo viac alebo aspoň, aby ste vedeli, že niečo také existuje.

Knihu Bez Pointy som už opisovala dávnejšie, ale aj napriek tomu, si môžte prečítať aj ten článok. Knihu Keavad, spomínam v článku prvýkrát, keďže sme ju vydali len nedávno. Zatiaľ nie je na slovenskom trhu, ale snažíme sa, aby sa tam dostala.

A ak sa vyjadríte ku knihám (diskusia pre ne je pod článkom knihy v rubrike Moje knihy), budem len rada. Takisto sa budem tešiť, ak si knihu kúpite a poteší vás. A ak budete chcieť dakedy autogram, tak budem úplne šťastná. :)

 

O dostupnosti knihy Keavad na slovenskom trhu, budem priebežne informovať.

 

Ak máte prečítané príbehy na tejto stránke, môžete sa pustitť aj do kníh a ak máte prečítané aj tie, tak treba čakať, kedy budem mať čas a chuť písať. :)

Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová