Nová séria príbehov

25.01.2014 12:32

Tak je čas na dáky nový článok v tejto sekcii.

Po nedávnej udalosti - recenzia PoTom v časopise Abdon 1/2014 - sa k tomuto príbehu možno dostali viacerí. A mám aj ohlas a vyzerá to tak, že budem musieť(a aj chcem) napísať pokračovanie. Teda druhú sériu alebo ako to nazvať. No človek, aby tvoril pe fanúšikov! To je neskutočne skvelý pocit! :) :) :)

Ale mám nápad aj na ďalšiu sériu príbehov. Viem, že ich už mám asi dosť. Veď Anabela, Krotiteľ, Cháron a sčasti aj Dominika s emzáčikmi. Ale tak, každý príbeh je pre iný typ ľudí. Veď Anabela je taká dievčenská lovestory so smiešnymi situáciami, Krotiteľ by mal byť fantasy (je predsa o drakoch) a Cháron ten je....je o....bájnych bytostiach. Chárona ani neviem zaradiť. Ale toho asi nepochopia všetci. Možno ho chápem iba ja. :D A Dominik s emzákmi sú predsa scifi. Práve som zistila, že zastrešujem veľa druhov príbehov. :D

 

No ale o čom by mala byť tá nová séria? Hm. Ako to opísať tak, aby to bolo zaujímavé a aby mi to nakoniec aj vyšlo??? Tak, budú to stavebnicové príbehy. Pôvodne som chcela použiť len lego, ale radšej si nechám širší záber. Postavím kulisu a miesto, kde sa príbeh odohráva. Dodám postavičky a nafotím. K tomu vymyslím príbeh. Dokonalé, nie?! :D Ale som zvedavá, ako to pôjde v praxi. :D

 

Mala by som to rozbehnúť do najbližšieho týždňa. Možno aj dnes ma kopne múza. Uvidím. :) 

 

Viac info, keď začnem tvoriť.

Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová