Plány na rok 2017

17.05.2017 13:45

Ako tak pozerám na dátum, na moje články na stránke a opäť na dátum, tak si uvedomujem, že som akosi prepásla obdobie, kedy písať tento typ článku. Ale čo už... navyše, keď chcem písať zhodnotenie roku 2017, musím sa od niečoho odraziť. :D A úprimne? Naozaj mi toto vypadlo z hlavy. Poďme sa teda pozrieť na to, čo chcem tento rok spraviť.


Čo sa týka mojej stránky, chcela by som ukončiť "trápenie Anabely" a ukončiť jej príbeh so cťou a zdvihnutou bradou. Premyslené to mám, síce sa mi v hlave stále mení jedna zo zápletiek, ale v podstate je to hotové, len to napísať. S príbehmi na stránke, najmä s Anabelou, mám plán prerozprávať ich a vložiť ako audio nahrávku na internet. Pracujem na tom v mojej hlave, možno cez leto zrealizujem. Veď mám toho málo, nie? :D


Môj milovaný Abdon. Aktuálne sa tak trochu hľadáme, čo sa týka adminstratívy a fungovania. Naozaj si musím na neho nájsť viac času a ľudí, ktorí budú robiť svoje veci. :) S Abdonom súvisí aj prezentácia našej aktivitky. S AZI sme sa rozhodli zrealizovať spoločenskú hru Chakakeb. To sa nám zatiaľ podarilo. Viete si o tom prečítať a pozrieť fotografie z akcie v Abdone 5/2017. Taktiež som chcela zrealizovať stretnutie abdoňákov. Zatiaľ to nevyzerá ružovo, ale rok sa predsa nekončí. :)


Z mojej autorskej tvorby by som chcela úspešne dopísať príbeh do Keavadu 2. Príbeh aj postavy mám, len to napísať. :D Ďalej by som chcela do konca roka napísať minimálne 50 strán z novej knihy. Ak by sa mi podarilo napísať ju celú, tak tiež nenamietam. :D


Okrem toho mám v pláne nezblázniť sa a prežiť v relatívnom psychickom zdraví. Pokračovať v seriáloch a čítaní kníh a časopisov. Hlavne kníh, keďže minulý rok to nebolo nič moc. Aktuálne to ani tento rok nevyzerá na rekordy, ale aspoň niečo by mi mohlo prejsť cez ruky.


Z vydavateľskej činnosti len toľko, že chcem bojovať a udržať nás na trhu a snažiť sa nájsť čo najviac priaznivcov a taktiež výborných autorov. Vzhľadom na to, že popri tom pracujem, je to časovo náročné. Ale čo som čakala? :D Takže pracovať, pracovať a pracovať. :)


A ešte zabrdnem do ochotníckeho divadla. Tento rok by som si chcela odrežírovať vlastné divadlo, takže uvidíme, ako to na jeseň pôjde. A ešte mám v zálohe jeden tajný projekt s tým súvisiaci, ale to vypláva na povrch až časom. :)


A samozrejme čakám ešte veci, ktoré sa akosi vyvinú so situáciou. :) Takže teším sa (hoci je skoro pol rok za nami) a dúfam, že opäť to bude rok plný stretnutí, zážitkov a menších či väčších úspechov.





Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová