Prehľad mojej tvorby na jednom mieste

11.07.2015 11:33

Ahojte! :)

Frekvencia článokv v rubrike Novinky je fakt zarážajúca. (:D) Ale keďže ide o novinky, tak tu netreba písať každú maličkosť. Či áno?

Dnes som sa však podujala zväčšiť ponuku alebo ako to inak nazvať, kde zverejňujem všetku moju akú-takú literárnu tvorbu. Už dlhšie tu mám napísané o mojich vydaných knihách a samozrejme tvorbu v Abdone. Dnes som však pridala aj Inú moju tvorbu, kde budem postupne písať a pridávať veci, ktoré nemám publikované v Abdone či ako vlastnú knihu. Zatiaľ tam mám zverejnené veci ako napríklad články, ktoré som písala v rámci stáže či brigády a sú aj dostupné na internete, či publikovanú báseň v zborníku. Ale veď všetko si tam nájdete.

Samozrejme, že to budem postupne aktualizovať a pridávať (podľa toho, čo sa nové zadarí) nové veci. Takže sledujte a čítajte! Prípadne sa vyjadrite v komentároch na tejto stránke alebo mi napíšte do mailu. :) Pri vydaných knihách je aj samostatná diskusia, tak smelo dotoho. Každý názor sa ráta! Aj negatívne "emócie" sú emócie. ;) Možno ma to posunie ďalej a možno len presvedčí o tom, že sto ľudí má sto chutí. :D

Ešte upozorňujem na to, že tie tri podstránky neobsahujú veci písané na tejto stránke. Tie nájdete tu, takže ich tam netreba písať. :P

 

Takže tu je priamy odkaz, kde to všetko nájdete: O mne

 

Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová