Stavebnicové príbehy

28.01.2014 20:00

Dnes som pridala novú sériu príbehov. Sekcia sa volá stavebnicové príbehy. Sčasti som už v predošlom článku načrtla o čom tieto príbehy budú.

 

Prostredie a postavy sú reálne, teda v rámci toho, čo za reálne považujeme. Prostredie, kde sa bude príbeh odohrávať, najprv postavím zo stavebnice (lego, kocky a pod.). Toto vytvorené prostredie nafotím, z čoho vyberiem pár fotiek do filmového pásu. K týmto fotkám a prostrediu vytvorím príbeh. Použijem postavy, ktoré som do nich zasadila.

Nevylučujem, že niektoré postavy sa budú opakovať. Možno ich použijem zopárkrát. Príbeh bude alebo aj nebude na seba nadväzovať. Závisí to od toho, či sa budú opakovaťaj postavy alebo nie. 

 

Neviem do akého žánru by som mohla zaradiť tieto príbehy. Bude to asi taký mix. Ale samozrejme tam bude cítiť môj štýl písania. :) Ako inak. :)

 

Dúfam, že sa bude tento typ príbehov páčiť a zaujme. Je to niečo iné a zaujímavé. Aspoň si to myslím. :) Keďže budem prostredie stavať a fotiť, tak tvorba príbehov a celkové spracovanie bdue možno dlhšie. Bude to závisieť aj môjho voľného času. Ak budú pribúdať nepravidelne a nie veľmi často, tak sa ospravedlňujem, ale budem sa snažiť, aby to čakanie stálo za to.

 

Pri čítaní chcem upozorniť na tie fotky. Pás je síce v menšej forme, ale dá sa zväčšiť. Kliknite pravým tlačidlom myši na obrázok a vyberte z ponuky View image/Vidieť obrázok. Fotky sa otvoria v samostatnom okne a môžte si ich prezrieť. :)

Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová