VIII

18.05.2012 19:11

VIII.

SexiMici: podprda? To nemyslis vazne :D:D:D:D:D:D

Belisima: ale ano myslim :D:D:D bol to strasny trapas

SexiMici: ale viem si zivo predstavit ako si tam zazmatkovala a nevedela co povedat :P :D

Belisima: ale nie... nebolo to az take hrozne ako by som cakala

SexiMici: aha.. viem cim to je... pan dokonaly ta meni :P

Belisima: ale prestan :P

SexiMici: a uz spolu oficialne chodite????

Belisima: hej

SexiMici: aleluja!!!!! Som myslela ze sa nedockam

Belisima: haha... vies ze mne to trochu trva :/

SexiMici: neber to osobne ;)

Belisima: a ako inak?

SexiMici: ale ... tak ako ked si prec z domu :D super.. a chalani... hmmm chrumkavi :*

Belisima: a kto nie je? :P

SexiMici: tvoj brat???

Belisima: ale je... len pre teba je tabu :P ved je moj brat:D

SexiMici: to mas pravdu.... uz budem musiet ist :( cakaju ma na foteni

Belisima: okej... a tvar sa kyslo...

SexiMici: ako inak :D papa

Belisima: pa :)

SexiMici: pozdrav Dominicka :*

Belisima: aaaaaaaaaaach :D

 

Aspoňže je moja kamarátka na mne závislá. Na druhý deň ráno sme si písali a hneď som jej napísala o novinkách. A dnes mám voľno. Žiadne rande. Frajer musí zarábať. To mi pripomína, že ja som bez práce a aj by som niečo mohla nájsť. Ale byť doma celé dva mesiace, je lákavá ponuka.

„Anabela! Zase vysedávaš za počítačom?“ zakričal na mňa otec zdola.

„Už idem!“ odpovedala som mu. Zdvihla som sa.

Prišla som dole do kuchyne, kde sedela moja mama s otcom a tvárili sa ako mladomanželský párik.

„Že ťa aj vidím, drahá dcéra,“ štuchol do mňa, keď som si nalievala džús.

„To by som skôr mala tvrdiť ja.“ Mám pocit, že posledné dva týždne ani neviem, že nejakého otca mám.  Raz bol preč, potom sme sa míňali.

„Čo máš nové?“ vyzvedal.

„Vyhodili ma z roboty,“ oprela som sa o kuchynskú linku.

„Hm. A ten chalan?“ zdvihol obočie.

„Chrústik, prečo do nej rýpeš?“ pokarhala ho mama pohľadom.

Fajn, takže mama mu to povedala. Ach. Ale aspoň mu to nemusím hovoriť prvá ja.

„No, čo....“ nevedela som, čo povedať, „je milý a slušný.“

„Takže si moc nedovoľuje?“ napil sa mlieka, ktoré stálo pred ním.

„Ále oci....“ Veď Dominik bol asi jediný v širokom okolí, čo mal až veľmi veľký rešpekt voči vzdialenosti medzi nami dvomi. „Výnimočne je tento až príliš slušný.“

„Na tvoj vkus?“ smial sa.

„Ha-ha,“ prisadla som si k nim, „ty si taký vtipný.“

„Ja viem,“ so smiechom prikývol.

Sedeli sme pri stole a rozprávali sa o plánoch v lete, o dovolenke a o tom mojom  úžasnom bratovi.

 

„Sestrička?“ prisadol si (nie on sa zvalil!)ku mne môj braček.

Sedela som na gauči a pozerala Tróju. Trocha romantiky, histórie a sexi Achilla nikdy nezaškodí.

„Čo by si chcel?“ otočila som sa na neho.

„Čo to pozeráš?“

„Tróju.“

„Tak to som ťa vyrušil pri tvojej chvíľke,“ ospravedlnil sa.

„Nevadí,“ mykla som plecom.

„Ty máš nového chlapa?“ tváril sa nenápadne, hoci som videla, ako pozerá na mňa očkom a čaká na moju reakciu.

„Čo teba do toho?“ obrátila som sa na neho.

„Som tvoj veľký braček, je ma do toho veľa,“ ohradil sa. Asi som sa ho dotkla.

To sa v tomto dome nič neutají? Povedala som to mame....okej....ale to je žena. Otec? No mamin manžel, zdieľajú spoločnú posteľ, to beriem tiež. Ale Viktor? Mám ho rada, ale ten vzťah je ešte čerstvý. Navyše poznám brata, hneď by ho chcel „preklepnúť“ alebo mi ho vyhovoriť.

„Ja viem, že máš o mňa starosť,“ vzdychla som si, „ale viem aj to, čo robím.“

„Ale čo ak je to nejaký....“ začal.

„Neboj, keď bude treba, tak ti  o ňom poviem niečo viac,“ usmiala som sa.

„Prečo to vedia rodičia a ja nie? To nie je fér,“ sťažoval sa.

„Si ako malé decko.“

„Asi poviem Mati, aby mi to zistila,“ zamrmlal si a pomaly sa odšuchtal.

Prečo sú pre neho moje vzťahy a schôdzky takými senzáciami? Pozrela som na mobil a s hrôzou zistila, že už je päť hodín a ja som nič nespravila. Celý deň som pozerala telku a flákala sa. Mala by som si ísť poupratovať a urobiť poriadok v skrini, len to mi zaberie dve hodiny. Aspoň som dnes mala taký pohodový deň. A večer esa ešte musím poobzerať po nejakej brigáde, či nie?

Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová