7.7. - 13.7. 2013

15.07.2013 21:23

Byl jednou jeden polda 2: Major Maisner opět zasahuje

(Komédia , Česko , 1997)

Ladislav Potměšil, Jaroslav Sypal; Jaroslav Soukup (réžia)

Česká klasika, ktorú si treba pozrieť. Naozaj. Dobré herecké obsadenie, scenár a idea policajnej akadémie v našich zemepisných šírkach. K tomuto filmu a aj celej sérii nie je ani čo dodať, pretože sa človek nasmeje a zabaví nielen na hlúpych súčasných vtipoch. Oplatí sa pozrieť.

The Taking of Pelham 1 2 3 (Únos metra 1 2 3)

(Krimi / Thriller, USA / Veľká Británia , 2009)

Denzel Washington, John Travolta; Tony Scott (réžia)

Trailer: www.youtube.com/watch?v=N8TtjRlX_3E

Tento film som chcela veľmi dlho vidieť, ale dostala som sa k nemu až teraz. Ach, krásny scenár. Vtipný a zaujímavý. John Travolta je proste klasa ako sa hovorí a Denzel je takisto výborný, i keď sa mi zdá, že vo veľa filmoch hrá takýto typ role. A koniec? Dúfala som, v trochu iný koniec, ale čo už. A odporúčam si pozrieť. ;)

Mr. & Mrs. Smith (Pán a pani Smithovci)

(Akčný / Dobrodružný, USA, 2005)

Brad Pitt, Angelina Jolie; Doug Liman (réžia)

Trailer: www.youtube.com/watch?v=_V3jNIRYihE

Pri tomto filme sa dali dokopy. Ani sa nečudujem. Film je vtipný a tie scény naozaj stoja za to. Podľa mňa sa by tento film mal stať kultovým. Veď pointa je geniálna a milá. Aspoň to ukazuje silu manželstva. Toto nepotrebuje komentár, ale pozrieť si to. Kto to nevidel, naozaj prišiel oveľa. :)

Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová