Bez pointy - kniha

13.05.2012 00:01

Tak....vyzerá to tak, že som sa dočkala svojho sna a budem mať vlastnú knižku. Je to písanie predtým, ako som vytvorila túto stránku a spadá to do obdobia približne prvé tri (možno trošku viac) roky môjho písania. Samozrejme, že odvtedy som svoj štýl vycibrila, ale stále mám čo robiť a zlepšovať sa. Preto ak bude v predaji (hoci len na stránke vydavateľstva), prajem príjemné čítanie. Nebude to určite TO najlepšie, čo Ste čítali, ale netvrdím o sebe, že som dokonalá spisovateľka. Vždy sa mám, čo učiť.

Ak sa ju rozhodnete kúpiť, budem rada a snáď Vás aspoň na chvíľu dostane do sveta fantázie a odpúta Vás od zhonu tohto sveta ;)

Vopred ďakujem za prejavenú dôveru a som šťastná, že sa našiel aspoň jeden človek, ktorý by dokázal oceniť moju prácu :)

Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová