Darujem mačiatka

06.04.2013 16:47

Nie je to žiadny príbeh ani nič podobné :D. Naozaj ide o mačiatka. Živé mačiatka.

Včera vykukli na svet. Je ich šesť a sú strašne roztomilé. :) Na zjedenie. Už teraz dávam do pléna oznam o darovaní. Odber je možný aj vo viacerých kusoch. Pokojne sa opýtajte doma, známych aj neznámych. Doma mám už dve mačky a tieto malé roztomilé stvorenia by som si veľmi rada nechala, ale nie je to možné a preto dúfam, že sa nájdu ľudia, ktorí milujú mačky tak ako ja (stačí ak ich znesiete a budete radi, že ju máte doma a nebudete jej ubližovať). Na to, aby ste si ich mohli zobrať máte ešte čas (9 až 10 týždňov).

Matka je dedinská mačka a otec neznámy (i keď mám pár tipov z videnia :D). Bývam v Bernolákove (blízko Bratislavy), ale donáška je možná. Cena je zadarmo, pretože zobrať si na starosť živé stvorenie dáva aj tak dosť zabrať. V prípade záujmu mi napíšte na adresu  denisa.kancirova@gmail.com  .

Neskôr pridám aj fotky malých huncútov. Vopred vďaka za uchýlenie mačičky alebo kocúrika. :)

 

Fotka týždňových krásavcov (ešte neviem pohlavia).

Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová