Koncert v Bernolákove

02.10.2012 17:32

V nedeľu, 7.10., bude v Bernolákove koncert. Hlavnými aktérmi sú speváci z kresťanského zboru. Ja osobne som im robila videá. Dokonca mám tú česť byť v zákulisí a pomáhať s videoprojekciou. Ale dostanem sa radšej k veci a nech nekecám odveci...

Toto nie je koniec! - to je hlavné motto a aj názov koncertu, ktorý sa uskutoční  17:00 v Bernolákove v Kultúrnom dome. Každého srdečne pozývam, vstup je voľný. Po prvej generálke (bola v nedeľu), som bola dosť ohučaná (mala som za sebou spevákov a repráky). Navyše sme nacvičovali v menšej miestnosti a keď si k tomu domyslíte bicie (áno, budú tam aj bicie!), tak si to viete predstaviť. To ma však neodradilo. Podľa mňa bude koncert skvelý a už sa neviem dočkať. Veľký rešpekt (a dávam aj klobúk dole) patrí Táni, ktorá to všetko organizuje. Samozrejme, že má pri sebe šikovných ľudí (ako aj mňa napríklad :D ).  Dominika (tiež má veľké zásluhy), ktorá to vymyslela spolu s Táňou, má teraz starosti s inou zložkou (tanečná vsuvka). Bude tam toho veľa a naozaj sa to oplatí vidieť.

Koncert je jeden príbeh, ktorým Vás prevedú a určite nebudete ľutovať. Možno by ste ani nepovedali, že je to len zbor z kostola ;)

Tak ak budete mať čas a cestu okolo, zastavte sa a vychutnajte si kultúrny zážitok ;)

Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová