Nevoľnosť

04.02.2016 16:49

Už tretia kniha na konte, opäť vydavateľstvo Nová Forma (novaforma.cz/) a opäť na vlastné náklady. :)

 

Technické informácie:

  • Názov knihy: Nevoľnosť
  • Autor: Denisa Kancírová
  • Počet strán: 241 strán
  • Väzba: mäkká väzba
  • Jazyk: slovenský jazyk
  • ISBN: 978-80-7453-661-8
  • Rok vydania: 2016

 

Obsah:

Karolína úspešne ukončila štvrtý ročník vysokej školy. Okrem letného ničnerobenia si chce nájsť prácu. Cesty internetu sú k nej zhovievavé a o nejaký čas sa ocitá v osade, uprostred Karpát. Letná brigáda s ubytovaním! Čo viac by si mohla želať. A keďže je svet malý, stretáva tu starého známeho Leonarda, fešáka a pána tajomného... Avšak nič nie je také, ako na prvý pohľad vyzerá...

Obálku robil šikovný Anton Lenčéš (jeho tvorbu si môžete všimnúť v časopise Abdon).

 

Oficiálna ukážka: 

Nervózne som sa poobzerala na obe strany, ale nikoho som nevidela. Ako veľmi som si želala, aby sa tam niekto objavil a mohla som vykĺznuť. Opäť som sa pokúsila uniknúť, ale jednou rukou sa zaprel do steny a druhou ma chytil okolo pása.

„Leo,“ hlesla som.

„Chýbaš mi,“ pošepol mi, ako sa ku mne nakláňal. „Tak veľmi mi chýbaš. Vráť sa ku mne, prosím.“

Bola som ticho. Ruky som mala stále zastrčené vo vreckách, ale pomaly som ich vyťahovala. Horná časť chrbta sa opierala o stenu a brucho bolo priťahované jeho rukou. Cítila som jeho stisk, jeho dych. Srdce mi začalo divoko búšiť a v spánkoch som cítila, ako mi pulzuje krv. Dlane mi samovoľne pristáli na jeho hrudi. Čo by som kedysi dala za to, aby ma prosil o niečo takéto. Každá by to chcela. V tom momente aj ja. „Ja...“

Nečakal, že dopoviem. Jeho hlava sa priblížila k mojej a moje ústa sa automaticky ťahali za tými jeho. Naše pery boli od seba len zopár centimetrov. Už som vo vzduchu mohla vycítiť jeho tvár, keď som zacítila ten známy pocit. A vtedy som si spomenula.

 

Ak si chcete prečítať recenziu:

https://www.aduliksun.com/2016/05/potulky-kniznym-svetom-2.html

https://podporujmeskautorov.blogspot.sk/2017/02/recenzia-nevolnost-denisa-kancirova.html

 

Kde sa dá kúpiť:

český trh: www.stahuj-knihy.cz/stahujknihy/eshop/0/0/5/955-Kancirova-Denisa-NEVO-NOST

slovenský trh: www.martinus.sk/?uItem=228236

                     (alebo mi napíšte na mail :P)

 

Vopred ďakujem za prečítanie, prípadnú spätnú väzbu (i keď to už nezmení obsah knihy) a za každý druh podpory. :)

 

Nevoľnosť

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová