Nová rubrika - Seriály, filmy, knihy, časopisy

25.01.2015 21:57

Ahojte!

Ozývam sa po dlhej dobe s nejakým článkom v Novinkách. Ale tak, články som pridávala. Možno sa tento rok rozbehnem s nejakými novinkami. Skutočne netuším.

Ale poďme k novej rubrike. Vznikla pre to, aby ste si trochu všimli, čo čítam a kde sa hrabem, ak nie som na internete, na brigáde, s frajerom alebo neriešim školu či dokonca prácu (?!). Takže budem tam pridávať moje úspechy v čítaní kníh, časopisov, pozeraní seriálov a možno aj filmov.

Niektorí si možno pamätajú články o filmoch, ktoré som sem pridávala. Darmo ich budete teraz hľadať. Už som ich vymazala. Alebo aspoň to nemám v odkazoch. Možno sú to klenoty, ktoré sa zničiť nedajú. :D

Ak to zoberieme z iného hľadiska, tak je to pre mňa motivácia, aby som videla, koľko času som venovala daný mesiac pri rozvíjaní svojich myšlienok a čerpala inšpiráciu. :)

 

Možno to pomôže ja Vám a objavíte nové klenoty! :)

Čítaniu a pozeraniu zdar! :P

Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová