Súťaž o titul Nevoľnosť

13.06.2017 22:59

trvanie súťaže

13.06.2017 - 25.06.2017 (vrátane)

 

zadanie súťaže/pravidlá

Podeľte sa so zážitkom so svojou terajšou/bývalou/chvíľkovou polovičkou, kedy vám bolo nevoľno (zle od žalúdka, nepríjemne kvôli stresu, prejedli ste sa, nezvládli ste večierok, ai.) a spomínate na to v dobrom/zlom/so smiechom. Každý súťažiaci sa môže zapojiť iba jedným príspevkom, ku ktorému okrem textu pridá aj svoje meno/prezývku.

Zo súťaže môžu byť vylúčené zážitky, ktoré nespĺňajú zadanie.

 

ako sa zapojiť

Stačí napísať komentár pod tento článok, napísať mail na adresu denisa.kancirova@gmail.com s predmetom Súťaž o titul Nevoľnosť alebo pridať komentár na Facebook fanpage Nevoľnosť pod pripnutý príspevok do uvedeného dátumu trvania súťaže.

K opísanému zážitku je potrebné uviesť aj svoje meno/prezývku.

 

vyhodnotenie

Z prihlásených zážitkov autorka vyberie jeden, ktorého autor si zaslúži pozrieť sa na Nevoľnosť niekoho iného. Takisto bude výhercovi pribalená inhalačná tyčinka proti nevoľnosti, aby bola vždy po ruke.

Výhercu autorka kontaktuje cez mail, Facebook alebo cez webstránku, kde si vyžiada adresu, na ktorú zašle výhru.

 

výhra

titul Nevoľnosť so záložkou (možnosť s venovaním) + inhalačná tyčinka proti nevoľnosti

 

 

pozn.: Za výhodnú cenu inhalačnej tyčinky ďakujem obchodu Bioshop.sk.

Súťaž o titul Nevoľnosť

Dátum: 15.06.2017

Vložil: Nikitka

Titulok: Rande s necakanym zoznamenim sa s teraz uz svokrovcami :-) :-) :-)

V tom case som este chodila s mojim teraz uz manzelom. Asi po tyzdni chodenia ma zobral k sebe domov s tym ze rodicia nie su doma pretoze vedel ze sa este necitim byt pripravena na zoznamenie s nimi. Zdalo sa mi to prilis zavcasu. Tak som teda sla rodicia neboli doma ale na navsteve u babky. Dom maju rozdeleny na dve poschodia a kazde ma svoj vlastny vchod. Rodicia mali vrch a manzel spodok resp. ten patril jeho sestre ktora v tom case zila v zahranici. Tak uz som teda isla s tym ze nie su doma a s tym ze keby nieco tak sme zamknuti. Pustili sme si film, lahli na gauc a mohla zacat ta krasna romantika ale hned na to ako sme sa zacali bozkavat tak zastrngotali kluce v zamke. Velmi som sa zlakla lebo som netusila ze sa mozu vratit. A kedze som clovek ktory musi byt v takychto veciach podla mna dolezitych vopred na to pripraveny a ja som samozrejme nebola. Okamzite nastala u mna panika stres zle od zaludka a v tej chvili som chcela byt uz doma ale ujst som nemohla to by bolo prilis trapne a navyse ma manzel musel zaviezt. Tak mi nic ine neostavalo len sa chtiac nechtiac neplanovane po tyzdni randenia s priatelom zoznamit s jeho rodicmi. Ale to som este netusila ze z navstevy prisli mierne podgurazeni v ruke drziac nejaky konak a so slovami: Prisli sme sa zoznamit s nasou nevestou konecne a treba to zapit dobrym konakom zo zahranicia co im priniesla dcera. Vtedy mi bolo este horsie ked ma oslovili nevesta pretoze po tyzdni randenia som o tom ani nesnivala a oni ma hned tak oslovili. Ale teda zo slusnosti som sa zoznamila dala si jeden aj ked s tazkostami pretoze som stale citila stres a bolo mi zle od zaludka asi z toho stresu. Presviedcali ma na dalsi ale ten som uz odmietla a chcela ist co najskor domov. Bolo uz asi pol druhej v noci a ja som stale sedela s nimi v obyvacke a snazila sa odpovedat na vsetky otazky pretoze sa ma vtedy pytali ozaj ale ozaj uplne na vsetko. Asi o tretej v noci som uz bola uplne vycerpana a priatel tiez. Videla som ze sa mu chce spat tak sam navrhol ze ma zavezie domov. Bola som mu za to velmi vdacna aj ked jeho rodicia zareagovali na to ze nevesta by uz mala spat v ich dome a nech tam ostanem co som sa este viac zostresovala ale zastal sa ma priatel a zaviezol ma domov. Takze moje prve stretnutie so svokrovcami bolo neplanovane plne stresu a nevolnosti. Vtedy som asi zazila najvacsi stres v zivote. Ani maturita, ani statnica,nastup do prace nebol nebol pre mna tak hrozny ako toto ale zaroven aj skvely. Vtedy som totiz este netusila ze z priatela sa po piatich rokoch stane manzel s ktorym cakame prve babatko a velmi sa nan tesime. :-) :-) :-) so svokrovami sme zili spolu po svadbe asi mesiac a ptm sme sa odstahovali do vlastneho ale teraz ked ideme na navstevu k nim na kavicku a tak citim miesto stresu len radost a tesim sa vzdy ked ich znova uvidim :-) :-) :-) teraz na to po case spominam v dobrom pretoze viem ze uz vtedy ma prijali ako nevestu a manzelku ich syna. :-* :-* :-*

Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová