Vzhľad

30.01.2013 22:19

Trochu som sa nechala inšpirovať blogmi a pridala na stránku veci na rýchlu a hlavne lepšiu orientáciu.

V prvom rade som pridala informácie o tom, ktoré knihy čítam. Ak ste si všimli, tak určite vás zarazilo, že som uviedla dve knihy. Vo väčšine prípadov čítam, ako mi to vyjde. Niekedy jednu, inokedy dve knihy. A k tomu nejaké časopisy (Dotyky, XB-1). Navyše Piliere Zeme, nie je kniha do kabelky. Preto je k nej potrebná ešte jedna na cesty (:D).

Druhou vecou, ktorú som pridala, je uvedenie nových častí a dátum ich pridania. Aby ste vedeli, čo je nové a v inom prípade, ako je to staré. Snáď to zvýši atraktivitu a popularitu stránky (:D). Je to aj pre moju vlastnú motiváciu, aby som písala častejšie.

Navyše som názvy prepojila aj s priamym odkazom na čítanie, tej-ktorej veci.

Časom možno pridám ešte nejaké novoty, ale to je zatiaľ vo vzduchu, ktorý som nestihla vdýchnuť. Preto končím a idem dýchať. ;)

Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová