XIX.

20.12.2012 22:49

XIX.

Chcela som sa ísť kúpať? To bol teda ale blbý nápad! Kto ho vymyslel? Počkať, veď som to bola ja?! Nabudúce budem ticho. Je pol jednej a my sme dorazili asi pred polhodinou. A to som vstávala o siedmej! Aj tak sa nedá spať v takom teple. To ale nie je podstatné. Moje úžasné, super kamarátky sa tak neskutočne šuchcú, že až! Slnečné jazerá v Senci sú toť neďaleko a my sa sem trepeme asi tri hodiny.

Ráno teda vstanem, že sme dohodnuté. Idem ku Kike. Od nej som čakala, že to nebude len tak. Predsa je modelka a tá, kým sa vychystá, to trvá. Na to som však bola pripravená dlhým článkom v časopise, pri ktorom som jej mohla radiť ako sa obliecť. Po trištvrte hodine sme vyrazili k Zuze. Tá je neskutočne šuchtavá. Aj som jej to povedala, ale obe ma odbili s tým, že: Keď máš frajera, tak sa ti to povie. Ty nemusíš vyzerať dobre. To ako vyzerám zle?! A to sme kamarátky. Takže od nej sme sa vyšuchtali asi za dve hodiny, pretože sme ešte riešili nejaké hlúposti ohľadom víkendu, o ktorom som nič nevedela. Haló! Kde to som? Niky sme s nami nemohli zobrať, lebo dnes robila.

A tak po premrhaných hodinách som sme sa konečne dostali na vlak a na kupko. Človek by povedal, že to je naozaj zlé. Mohli sme mať skvelé miesta a opálené chrbty a nič. Hneď som sa šupla do vody a potom som sa vyvalila na deku.

„Nejaká si hŕŕ,“ podpichla ma Kika, „potrebuješ schladiť?“

„Ty nie?“ začudovala som sa. „Je tridsať stupňov v tieni a premrhala som s vami tri hodiny, ktoré som mohla stráviť vo vode.“

„Si podráždená,“ zapojila sa do toho Zuza, ktorá sa práve natierala krémom. „Máš krámy?“

„To čo je za blbú otázku? Ak by som mala, tak by som tu nebola,“ odvrkla som jej.

„Mohla si sa zaštupliť tampónom. Nežijeme predsa v stredoveku,“ zaksichtila sa Kika. „Nechceš snáď naznačiť, že ich nepoužívaš?“

 Nechcela som odpovedať a tak som radšej vzala krém. Navyše som si sadla Kike chrbtom.

„Keby si videla, ako sa teraz tvári,“ prezradila ma Zuza. To si hovorí kamoška?!

„Anabela, to nemyslíš vážne?! Nie si taká predpotopná!“ zjačala Kika na celé kupko.

„Nechceš to povedať aj tým, čo sedia v tých stánkoch?“ nevraživo som na ňu pozrela. „Je to moja vec.“

„Neverím, že som to netušila. Poznám ťa celé veky, ale toto si mi nikdy neprezradila.“

„Ty si do mňa nechceš rypnúť?“ otočila som sa na Zuzu.

„Kika ma celkom slušne zastupuje. Navyše mám chuť na zmrzku, tak si ju idem kúpiť.“

„Idem s tebou,“ rýchlo som sa postavila, ale Kika ma stiahla naspäť.

„Ide baliť chlapov, nemôžeš ísť s ňou,“ pozrela na mňa nechápavo, nasadila si klobúk a ľahla si na deku. „Netieň mi prosím ťa, chcem byť opálená rovnomerne. Nechcem ísť do solárka, nemám ho rada.“

A tak nejako vyzeral môj deň na kupku. Už som zabudla, aké to je, keď moje kamošky balia chalanov. Zmena sa na samičky, ktoré sa snažia uloviť samčekov do svojich sietí. Našťastie (pre druhé pohlavie) sa im to veľmi zriedka podarí.

 

Večer som bola hotová a nevládla som ísť ani pod sprchu. Nakoniec som sa predsa len odhodlala. Spláchla som zo seba špinu. Potom som si ľahla do postele a zapla si počítač. Mala som novú správu od toho fešáka šoféra. Už som aj zabudla, že som mu odpísala.

 

Takže si na mňa pamätáš :P asi som ťa zaujal. Snažím sa si nenamýšľať. Už dva dni tu striehnem na teba. Ale nie si online, tak to vzdávam a píšem správu.  Asi mi nie je súdené si písať s takou kráskou ;) teraz si budeš namýšľať zase ty :D (teraz som si to asi dosť pokazil, že?) no ak na teba narazím, tak si to snáď vyžehlím :P :)

 

To je také milé. Aaaaaa....Anabela, čo ti je?! Niekto ti napíše, že si kráska a si z toho namäkko? Hanbi sa! Mala by si sa túliť k Dominikovi a nie tu riešiť lichôtky.

 

No...tvárim sa, že som sa neurazila :P a že tu nie som? Pozeráš von oknom? Veď je krásne. Práve dnes som bola na kupku. Nemôžem sedieť pred počítačom. Teraz som tu len preto, lebo som mŕtva z vody. Tak pri najbližšej príležitosti si to budeš musieť vyžehliť :P idem ja spať lebo ma to láme.. chrrrr ... ale nie robím si srandu..nie si až tak nudný :P :D či áno?

 

Vyhľadávanie

Kontakt

Denisa Kancírová